比利書院 《一》
比利書院 《二》

比利書院 《一》

九月一日

『弊!七點半拿,今日是開學的第一日,遲到好似唔係太好,打的啦!』我心想。
上午八時正
『好彩!唔遲唔早,時間剛剛好!』我心想。
5D班
『你地班死仔,final 死得好慘啦,又唔好好地讀!你地知唔知要升班嫁!………….』我地個班主任 吹水王又係度吹水,『不過你地都好好嫁啦,上心啦,大個仔識諗嫁啦……….』跟住大家一起大笑!
講左禁耐,我都未介紹自己,我是比利書院 form 5D 的一名學生,我地成班5D 都是由4D直升,上年我地係班際足球的四強輸了二球十二碼,遭迫和二比二,互射十二碼輸三比四,今我們深深不忿,今年下定決心一定要贏!
上午頭三堂都十分無用,所以成班都好似死左,大家都係度談笑直到小息時,我們的足球隊隊員都一同留在課室內討論下課後同A,F合隊的friendly 。
『我地下課後的friendly一定要贏!』我說。
『咁咪係,上年我地只輸給十二碼,真慘!』KEN 說。
『都係GER兒啦!最後一分鐘手球,令我們被迫和,最後仲輸埋!』R忽說。
『Sorry lor!今年一定唔會的!』GER兒說。
『算啦!今年再贏返就得啦!』Auther 同Stam 一起說。
『阿!我們今年不如打返上年的3-5-2 ,好唔好?』我說。
『好!反正我們都打得唔錯!』班點狗,Mo9,Kennth同Kenny 附和。
『鈴鈴鈴…鈴鈴鈴……』
『小息都完了,就這樣決定,好不好!』我又說。
『好……………』大家都贊同!
時間過得十分快,轉眼間又放學了!同A F比賽的時間又到了,大家都有些緊張!

比利書院 《二》

更衣室內
『今日場波,我地先以不失球為目標,其次才是贏波!我們用飢渴守龍,左 用GER兒,右 用STAM, 中堅由KENNY 做啦! GER兒同STAM唔好助攻,KENNY 要用多些頭搥解圍,唔好禁鍚身,打得放D!知唔知!』我說。
『知啦!我地會努力的!』KENNY, GER兒同STAM一同和應。
『防守中場是KEN,KEN要做堅尼的工作,做第一道防線! 而中場中間就由我來做,D波由我來分,我做playmaker,有無問題?』
『好…………難lor,你掂唔掂ar?』成班友啤住我。
『俾我做半場先,睇下我掂唔掂,我係暑假狂練控波,分波同帶波的,信我一次,好唔好?』
『好,信住先,睇下點。』
『YES!咁跟住係左翼,他是KENNTH,而右翼是MO 9,你地兩個多D交波,做多D one – two,唔駛落底,不過要多些斬D波入禁區,這樣會比較容易入波!同埋唔好好似上年咁個人表演,得唔得?』
『係!』MO9 同KENNTH 回應我的要求。
『而R忽會擔任進攻中場,你要多些遠射,交多些直線俾前鋒OK?』
『YEAH ,開正我個飯!』
『最後是前鋒,他們是曹雞(auther)和干將,曹雞【汁】多D雞,而干將就入多D靚波,掂未?』
『掂過look庶ar !SURE WINla』
『Sorry ,仲有一樣野,就是我們今日玩offside trap,後衛醒定D,由KENNY指揮!』
『好啦,35分了,出場啦!』
『好!!!!!!』大家大叫一聲。
1:45 
球場上
『嘩!禁多人?有成100位觀眾?我唔係眼花掛?Friendly都有咁多人睇?』我同KEN講。
『係ar,我都唔係好信,不過大家做好自己的工作就得la,唔駛太介意!』

『今日風和日麗,天朗氣清,是比賽的好日子今日的戲碼是5A F V .S 5D。5D今日穿上白色的皇馬,而5A穿上藍色,5F穿上烈斯作客的黃色』學校的講波仔form3仔 說。
『BB~~BB,唔好講咁多,開波了,5D左攻右,先開波,今日他們打3-5-2,而他們的對手打4-4-2,下!唔係掛,5A F的陣容很奇怪,他們竟然……………』

究竟是一個怎樣的怪陣,請大家收看下一期!!!!